Pedig hazudtak. A magyar nézőket azonban úgy tűnik, ilyen apróság nem tántorítja el. Egy hónapja derült ki a Tv2 Napló című műsorának egyik tudósításáról, hogy egy megrendezett, virtuális kukoricalopást próbáltak eladni valós, helyszíni riportként. Majd amikor borult a bili, akkor Barczai Gabriella "riporternő" a mezőörre próbálta kenni az egészet.
Ezután szemlesütve kivágták a csatornától a riporternőt, s ezzel láthatóan le is vonták a konzekvenciát, felsőbb körből senkit nem sodort magával a Kukorica Gate. (Anno az RTL-nél Frei Tamás a kamubérgyilkosos riportjával legalább a programigazgatót is magával rántotta.)
Kitartanak a nézők
De mit szóltak ehhez a nézők? Naívan azt gondolhattuk volna, hogy ezután elfordultak a műsortól. Gyanítható ugyanis, hogy nem ez volt az első alkalom, hogy kreatívan fogták fel a riportkészítést a csatornánál. A magyar nézőket azonban úgy tűnik ez nem érdekli.
A Naplót idén nyáron az időjárástól és a témáktól függően 900 ezer - 1,2 millió ember követte figyelemmel. A múlt vasárnapi adást 1,14 millióan nézték. Megnézve a tavalyi adatokat hasonló 1-1,3 milliós nézettséget láthatunk ebben az időszakban, a két évvel ezelőtti adatokhoz képest pedig még némi növekedést is.
Jól van ez így?
Utolsó kommentek